خريد بک لينک
گيفت کارت
بازي هاي دخترانه
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود رمان جديد
رزرو آنلاين هتل خارجي
باسکول پند
دانلود فيلم با لينک مستقيم
برج خنک کننده
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
تحقیقات و فایل
پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر رشد اجتماعی و پذیرش اجتماعی

چکیده این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر رشد اجتماعی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان پایه اول متوسطه ناحیه 5 شهر تهران، انجام پذیرفت این تحقیق از نوع طرح های شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود جامعه آماری تحقیق را کلیه دانش آموزان پسر اول متوسطه ناحیه 5 آموزش و پرورش شهر تهران، تشکیل دادند با روش نمونه گی

دانلود پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر رشد اجتماعی و پذیرش اجتماعی

آموزش مهارتهای ارتباطی 
رشد اجتماعی 
پذیرش اجتماعی 
دانش آموزان
پژوهش
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 314 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 149

دانلود پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر رشد اجتماعی و پذیرش اجتماعی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر رشد اجتماعی و پذیرش اجتماعی ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 14
تحقیق آموزش ریاضی با روش و فنون جدید

آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 50 ص

دانلود تحقیق آموزش ریاضی با روش و فنون جدید

آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 50 ص
آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 
تحقیق و بررسی آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 
آموزش ریاضی با روش جدید 
آموزش ریاضی
دسته بندی ریاضی
فرمت فایل docx
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 50 ص

فصل اول 

كلیاتی درباره آموزش ریاضی

اهمیت ریاضی در زندگی بشری

پیشرفت دانش و تمدن بشری مرهون علم ریاضی است به طوریكه ریاضی پایه واساس كلیه علوم اعم از علوم انسانی (روان شناسی ، جامعه شناسی ، فلسفه ، تاریخ ، جغرافیا ، ادبیات ، شعر و موسیقی ، هنر و…..) و علوم تجربی (زیست شناسی ، زمین شناسی ، فیزیك ، شیمی ، پزشكی،  نجوم ، فنون ، مكانیك ، عمران ، ساختمان ….. )و ریاضی جزئی از اجزاء لاینفك زندگی معمولی در معا ملات ، تغذیه و فنون و كارهای معمولی كه بشر در روزمره با آن سر و كار دارد ، به حساب می‌‌ آید .

در علوم اجتماعی به ویژه جامعه شناسی ،ارزش و قطعیت معتبر است چنانكه از آمار بعنوان یكی از وسایل مهم تحقیق استفاده می گردد و محققین در اغلب موارد مانند تحقیق در موضوع خود كشی ها ، كثرت ازدواج ها ، شیوع وافزایش طلاقها و بالا رفتن و یا پائین آمدن نرخ ها و موارد زیادی مانند آنها با استفاده از اطلاعات آماری تحقیقات خود را ارزش علمی می‌ بخشد .

اهمیت و لزوم هندسه در معماری ، حساب در بانكداری و صدها موارد كاربرد ریاضیات در زندگانی عملی می توان سخن به میان آورد .

در مورد ارزش و قطعیت و اعتبار ریاضیات در علوم نیز كافی است تكرار نمائیم كه دانشمندان اغلب كشفیات و معلومات حاصله را هنگامی روشن و قطعی می شمارند كه می توان آنها را به صورت اعداد یا فرمولهای ریاضی نشان داد و به عبارت دیگر كیفیت را به صورت كمیت عرضه داشت و در این راه به اندازه  ای پیش رفته اند كه گفته اند:

(شناخت عبارتست از اندازه گیری ) اگر امروز قسمت عمده وسایل و لوازم كار گاهها و آزمایشگا هها را وسایل اندازه گیری تشكیل می‌‌‌‌‌ دهند علتش همین قطعیت علوم ریاضی است كه موضوع آن كمییت و مقدار است.

زمان را نیز با استفاده از جنبش حركت متحدالشكل كه در مكان صورت می‌ گیرد اندازه می‌ گیرند ـ چنانچه ساعت و دقیقه و ثانیه را از جنبش حركت متحدالشكل عقربه ای در روی صفحه ساعت اندازه می ‌ گیرند در حقیقت در اینگونه موارد ، مكانی كه چند متحرك یكنواخت طی می‌ نمایند اندازه گرفته می‌‌شود.

چنانكه می ‌دانیم مكانیك نیز در بدو پیدایش خود صورت دانش تجربی داشته است و بعد استنتاجی و عقلانی گردیده است چنانكه گالیله بنیانگذار مكانیك خود قانون سقوط اجسام را به وسیله تجربه و آزمایش معلوم داشته و اثبات كرده است .

ستاره شناسی نیز كه مطالعات اجسام آسمانی و حركات آنها است امروزه كاملا جنبه ریاضی دارد ، بعبات دیگر ، ستاره شناسی كه قسمت عملی مكانیك  ومورد اعمال قوانین مكانیكی است در بدو پیدایش خود دانشی بود كه روش آن منحصرا مشاهده بوده است . زیرا كرات آسمانی را نمی‌ توان تحت آزمایش در آورد ، ولی بعدا به صورت استنتاجی و عقلانی  در آمده و در قالب ریاضیات ریخته شده و بدین ترتیب جنبه تجربی و ریاضی پیدا كرده است .چنانكه قانون جاذبه نیوتون (Newton) (1727-1642 ریاضیدان و فیریسین و ستاره شناس ) كاشف قانون مزبور به وسیله آن حركت ستارگان را تعیین كرده است قانونی است تجربی كه به صورت فرمول ریاضی بیان شده است1 .

وقتی در آثار باستانی و تاریخی نظیر تخت جمشید و مسجد شیخ لطف اله اصفهان و چهل ستون و دیگر آثار باستانی نظری بیفكنیم در آن آثار با عظمت علم ریاضی كاملا مشهود است .

علما و دانشمندانی نظیر (محمد بن طوسی الخوارزمی ) كه در آثار وی سنت های ریاضی یونانی و هندی با هم تركیب شده است و در قرن نهم میلادی سوم هجری چندین اثر از خود برجای گذاشته است كه كتاب «المختصر حساب الجبر و المقا بله از خود به جای گذاشته » این كتاب به نام (Liber  Algorism) لیبرالگوریسمی یعنی كتاب الخوارزمی به لاتین ترجمه شده كه كلمه انگلیسی ( Algorism ) به معنی حساب و محاسبه و روش محاسبه را از آن گرفته اند . ( ص  147 علم و تمدن در اسلام . نوشته سید حسن نصر ) گذشته تاریخ ایران مشحون از این است كه علما و دانشمندان به علم ریاضی اهمیت فراوانی قائل بوده اند .

علمائی همچون ابن سینا ، خیام ، ابوالوفای بوزجانی شارح كتاب جبر خوارزمی – ابن هثیم – اخوان الصفا – ابوسهل كوهی كه یكی از علمای جبر اسلامی است . فارابی كه نظریة موسیقی ایران زمان 

دانلود تحقیق آموزش ریاضی با روش و فنون جدید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق آموزش ریاضی با روش و فنون جدید ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 13
آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص

آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص

دانلود آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص

آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص
آموزش و پرورش و مشاركت 
دانلودتحقیق آموزش و پرورش و مشاركت 
تحقیق  و بررسی آموزش و پرورش و مشاركت
آموزش و پرورش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص

مقدمه:

توسعه و تعمیق مشاركت از اهم مباحث تعلیم و تربیت معاصر است. بدون تردید آگاهی از نظریات مردم، دانشمندان و دست اندركاران آموزش و پرورش زمینه را برای ارتقاء مشاركت و نظارت مردم در آموزش و پرورش هموار می سازد.

رسیدن به این مهم مستلزم آن است كه مدیران، مجریان و دست اندركاران جهت بهینه سازی تصمیمات و بهبود روش ها و برخورداری از بالاترین بهره وری در ابعاد مادی و معنوی، ضمن بهره گیری از اطلاعات و تجربیات شخصی، خود را از تجربیات ، ابتكارات و عملكرد دیگر نظام های آموزشی كشورهای مختلف كه سیستم مشابه دارند و توفیقاتی یافته اند بی نیاز ندارند. شكی نیست كه تفاوت های فرهنگی ، تاریخی، اجتماعی، اعتقادی و جغرافیایی ملت های مختلف، نظام های آموزش و پرورش متفاوتی را به وجود می آورد و اقتباس یك ساختار، برنامه محتوی و سازمان ویا روش تربیتی از یك كشور بدون توجه به فرهنگ ارزش ها و نیازهای اجتماعی و اقتصادی مربوط به آن اشتباه بزرگی است كه می تواند یكی از عوامل تهدید كننده در جهت انحراف نظام شورایی آموزش و پرورش باشد و باید توجه داشت كه كسب تجربه ها و یافته های دیگران با تقلید كوركورانه متفاوت است و عاقلانه ترین منش، استفاده از بهره برداری از تجربه های دیگران است.

 

“ اصل آمدن پیغمبر برای آموزش و پرورش بوده است”    امام خمینی (ره)

مفهوم آموزش و پرورش

از آموزش و پرورش تعاریف و تعابیر زیادی شده است. آموزش و پرورش ساز و كار رسمی جامعه برای حفظ و انتقال فرهنگ است. در این مفهوم آموزش و پرورش فراگردی است كه به واسطه آن مجموعه اعتقادات، ارزش ها، هنجارها، دانش و مهارت های جامعه به نسل جدید منتقل می گردد.

ارسطو هدف و نهایت آموزش و پرورش را فهمیدن و اندیشیدن می داند.

افلاطون می گوید از راه تربیت درست، شهروندان باید مردمانی خردمند و منطقی بار آیند آن گاه آنان بی درنگ همه چیزها را به روشنی خواهند دید.

سقراط می گوید آموزش و پرورش باید دانش هایی را كه موجب شكوفا شدن قدرت تفكر انسان می شود در اختیار وی قرار دهد، وی بر این باور است كه آگاهی به راستی، عمل كردن به راستی در پی می آورد.

آموزش و پرورش باید فراگرد باشد كه انسان را از هر وضعی كه دارد به وضعی دیگر برتر بالا برد و «بودن های» محدود را به «شدن های» نامحدود مبدل می سازد.

تعریف مشاركت:

مك گریگو بر این باور است كه «مشاركت فرآیندی است با تفویض اختیار كه با معنای اساسی آن تفاوت اندكی دارد. در حقیقت مشاركت موردی خاص از تفویض اختیار است كه زیر دستان با توجه به مسئولیت خود حق كنترل و انتخاب بیشتری به دست می آورند».

 

فرهنگ مشاركت:

مشاركت از دیر باز یكی از ابزارهای مهم زندگی انسانی و همواره رو به تكامل بوده است. كانون خانواده بر پایه مشاركت استوار است و هدف های آن از راه مشاركت آسانتر به دست می آید. ادیان الهی و مذاهب گوناگون، مشاركت را زمینه ای برای كوشش های عبادی و سیاسی پیروان خود می دانند و آن را ابزار نیرومند اداری و سیاسی تلقی می كنند.

در روابط انسانی سازمان ها نیز مشاركت وسیله مناسبی برای برانگیختن  افزایش كارآیی كاركنان و تغییر وضع موجود است در مشاركت به فرآیند سهیم شدن افراد در كارها توجه می شود تا همكاری و همیاری برای همه ممكن شود.

آموزش و پروش بنا به رسالت خود فرهنگ ساز مشاركت نیز هست لذا توجه به مشاركت و مدیریت مشاركتی را باید ابتدا از درون خود آغاز كند و سرانجام آن را در جامعه و نهاد های آن گسترش دهد.

مزایای مشاركت:

هرگاه مردم فرصت بیان اندیشه های خود را بیابند و در تصمیمی كه بر سرنوشت آنان اثر می گذارد شركت جویند، به آفرینندگی و نوآفرینی بیشتر روی می آورند و به پذیرش مسئولیت بیشتر دلبسته تر می شوند.

       S كیفیت كار بهبود وكاستی های آن، اندك اندك كاهش می یابد.

دانلود آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش و پرورش و مشاركت 20 ص ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 13
آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص

آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص

دانلود آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص

آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص
آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 
تحقیق در مورد آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات
تحقیق و بررسی آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات
تحقیق آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 39 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص

چكیده :

امروزه ، فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام های آموزشی پیشرفته حرف اول را می‌زنند ، اما پایه و اساس این حرف ها بر یافته های علمی به ویژه ، یافته های علوم تربیتی ، روان شناسی رشد ، دانش و هنر آموزش مبتنی است .

بنابراین نباید فراموش كنیم هر كجا كه می خواهیم از فناوری های گوناگون در آموزش استفاده كنیم ، دانش و هنر آموزش مقدم بر فناوری است . در حقیقت فناوری  آموزش باید در خدمت آموزش باشد نه به عكس ، در عین حال یادآوری این نكته ضروری است كه بدون فناوری های اطلاعاتی و ارتباط به روز ، تغییر و تحول اساسی در شیوه ها ، نگرش ها و مهارت های آموزشی مناسب با عصردانایی رخ نخواهد داد . بنابراین ،  تاثیر متقابل یافته های علمی بر فناوری و قابلیت ها و توانایی های فناوری در به كار گیری یافته های علمی انكار ناپذیر است . و فناوری های اطلاعات و ارتباطات با علم تعلیم و تربیت در آموزش های مبتنی بر خود - رهبری ، تفكر انتقادی و پرورش خرد ورزی همسویی و سازگاری بیشتری دارند .

 

مقدمه :

كاربرد فناوریهای جدید اطلاعات و ارتباطات ، تغییرات شگفت انگیزی در فرآورده های و فعالیت های كار و زندگی مردم به وجود آورده است فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی به سرعت ساختار اجتماعی و شیوه های زندگی مردم را در جهان تغییر می‌دهند و برای ایجاد «جامعه اطلاعاتی » كه در آن تولید دانش ، علمی هدف است ، رو به گسترش اند .

اگر در هر دوره از تاریخ بشری قدرت و برتری را به یكی از ویژگیهای خاص آن دوره تعبیر كنیم . ویژگی خاص عصر اطلاعات كه آن را از سایر دوره های متمایز می‌سازد ، تولید و عرضه اطلاعات است .  بنابراین ملاك قدرت و برتری كشور ها میزان تولید اطلاعات و سهولت دسترسی سریع و گسترده افراد به اطلاعات صحیح است .

در چنین جامعه ای شرط بقا مجهز شدن به ابزارهای اطلاعاتی و ارتباطی جدید است ، در غیر این صورت راهی جز وابستگی شدید نخواهیم یافت .  جوامع دنیا راهی جز قبول و پذیرش فناوری های نو ندارند  بنابراین ، باید در این زمینه  به تدابیر و تداركات لازم مجهز شوند ، به ویژه در بخش آموزش و پرورش كه محور اصلی این تغییرات است .

مفهوم فناوری :

واژه فناوری در دنیای صنعت و بازرگانی موجب الهام زیادی شده است . فناوری آموزشی از آن هم ابهام انگیزتر است . بسیاری فناوری را به مفهوم دانش و اطلاعات در نظر می گیرند و عده ای آن را چنان بسط میدهند و مفهومی می دانند كه همه ابعاد نظام آموزشی را شامل می‌شود .  برخی نیز از مفهوم فناوری در كی علمی دارند . 

دانلود آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات 13 ص ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 14
مقاله آموزش و پرورش

آموزش و پرورش 54 ص

دانلود مقاله آموزش و پرورش

آموزش و پرورش 54 ص
آموزش و پرورش
تحقیق و بررسی آموزش و پرورش 
تحقیق در مورد آموزش و پرورش 
بررسی آموزش و پرورش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

آموزش و پرورش 54 ص

مقدمه:

هدف و اهمیت آموزش و پرورش در كشور ما تربیت انسانهایی مؤمن و متعهد، دلسوز و از طرفی تربیت افراد با تجربه و دارای سطح علمی بالاتر می‌باشد. چرا كه آموزش و پرورش تفكیك ناپذیر از هم دیگری می‌باشد. از آنجا كه آدمی از طریق حد مطلوبی از آموزش و پرورش به حد متعارفی از ذوق سلیم قدرت تخیل و تحلیل می‌رسد، همچنین در جامعه همه مسائل و پدیده‌ها بلافاصله به مرزهای تخصص و مهارت نمی‌رسدولی باید قبل از آن در ستون ذوق سلیم و قدرت دریافت انتقادی و تحلیلی افراد قرار گرفته پس بر همه دانشجویان علوم تربیتی و برنامه‌ریزی آموزشی ضروری است كه برای شناخت برخی مسائل آموزشی و پرورش خود را بهره‌مند از این حداقل نمایند. امادر  مدیریت آموزش و پرورش هم اصول  خط مشیهای بنیادی و هم سیاستهای اجرائی را مورد نظر قرار می‌دهد . و نباید انسانها را بعنوان یك ابزار تلقی كرد بلكه باید یك پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدیران مدارس وجود داشته باشد. مدیران باید سعی و تلاش خود را برای بهتر عرضه كردن اطلاعات و انتقال معلومات به دانش آموزان را در نظر داشته باشند. تا بتوانند در امر آموزش و پرورش پیشرفتهای چشمگیری داشته باشند. امروزه متفكران تعلیم و تربیت و متخصصان در این رشته باید مقدمات حركت و هدایت آدمی ر ادر صراط مستقسم پرستش پروردگار فراهم آورد و او را به مرحله كمال انسانی تسهیل نماید از سوی دیگر افراد را با آخرین اساس آموزش و پرورش آماده كردن انسان برای آموزش عمومی. آموزش تربیتی و مهارتهای ملی كه در مجموعه اهداف تربیتی و آموزشی را تشكیل می‌دهند. در این مباحث نیز نباید نقش معلم را نادیده گرفت چرا كه كوششهای معلم در شكل دادن شخصیت كودك و نوجوان و انتقال دادن دانش و مهارت به این نسل سازنده می‌باشد. معلم از یكسو سوق دادن فعالیتهای اجرایی تربیتی به دانش آموزان و مشاركت فعال و خود انگیخته آنان در انجام برنامه‌های تربیتی از سوی دیگر، جایگاه ستادهای تربیتی را بگونه‌ای تحكم بخشیده است كه تمامی پیكره فضای آموزشی و تربیتی از سطح معلمین تا دانش آموزان را در بر گرفته است. پس در پایان باید تلاش و كوششهای دلسوزانه و خستگی ناپذیر كلیه افراد بخصوص معلمین و مجریان ستادهای تربیتی كه در امر آموزش و پرورش دادن افراد نقش بسزائی دارند كمال تقدیر و تشكر را بعمل آورد.

فصل اول

آموزش تئوری

كاروزی (1)

 

تعاریف كارورزی:

1-              تدابیری است كه برای اصول و اطمینان از جریان آمادگی در دوره انتقالی از نظری به عملی

2-               مجموعه فعالیتهای كه دانشجویان در رابطه با رشته تخصصی خود برای اخذ مهارتهای لازم زیر نظر مدرسان مربوطه در مدت زمانی خاص جهت آمادگی برای گروه و حرفه‌ای معینانجام می‌دهد.

3-               كاربرد عملی اصول و تئوریهای تعلیم و تربیت در جریان آموزش به منظور كسب مهارتهای عملی و اخذ كفایت و شایستگی.

هدف درس كارورزی:

آشنا ساختن دانشجویان به وظایف و عملكرد مدیران در مقاطع مختلف تحصیلی

سر فصل دروس: 1- كارورزی در مدارس ابتدائی   2- مدارس راهنمائی

در رابطه با برنامه كار روزانه مدیر آموزشگاه، ارتباط برنامه روزانه با واحد افراد است، اطلاعات مورد استفاده در ارتباط با امور دانش آموزان، نحوه بدست آوردن این اطلاعات.

دانلود مقاله آموزش و پرورش






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله آموزش و پرورش ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 15
پروپوزال آموزش در دوران كودكی

آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 73 ص

دانلود پروپوزال آموزش در دوران كودكی

آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 73 ص
آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 
تحقیق و بررسی آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 
بررسی آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 73 ص
بررسی آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق )
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

آموزش در دوران كودكی ( روش تحقیق ) 73 ص

بیان مساله

كودكان گلهای زندگی هستند كه اگر نور خورشید تربیت به آنها بتابد و اگر از جویبار آگاهی آب بنوشند و باز هم اگر مورد توجه ،‌لطف و نوازش كافی قرار گیرند عطرشان باغ زندگی را فرا می گیرد ، اگر چنین نباشد ، كویری را بوجود می آورند بی بروبار كه نه باغ ، بلكه خارستان است و اولین سنگ بنای سازندگی شخصیت كودكان و در نهایت سازندگی اجتماع در  همین سالهای اولیه گذاشته می شود و لذا هم از نظر كیفی و هم از حیث كمی این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است .

بنا به سفارش نبی اكرم (ص) كه می فرماید (العلم فی الصغر كالنقش فی الحجر) كه دانش در كودكی مانند نقش بر سنگ است . و یا غزالی اشاره ای به این مطلب دارد كه (هر كار كه عظیم بود ، تخم آن اندر كودكی افكنده باشند 

در این راستا فردریك فروبل آلمانی سیستمی از بازیهای آموزشی را برای كودكان ابداع كرد و برای نخستین بار كودكستانی را در سال 1837 در بلانكبرك آلمان  بنا نهاد و در سال 1855 اولین كودكستان در آمریكا توسط كارل شورز تاسیس شد .

در نیم قرن اخیر ، آموزش و پرورش پیش دبستانی (كودكستان –مهدكودك )در كشور ما ضرورت پیدا كرد و از سال 1298 در تهران و بعضی از كشورهای دیگر مانند ایران كودكستانهایی تاسیس شد و می توان گفت اولین كودكستان ایران در سال 1303 در شهر تبریز در محله صفی بازار توسط جبار باغچه بان به نام باغچه اطفال تاسیس شد[ .

در سال 1307 در شیراز تاسیس شد و مخصوص كودكان مرفه بود و اولین امتیازی كه از طرف وزارت معارف و اوقاف صنایع مستطرفه برای تاسیس كودكستان ها صادر شد و به نام خانم برسابه هوسپیان در تاریخ 31/4/1310 بود و این سال سرآغاز جدیدی درتاریخ آموزش های پیش دبستانی در ایران بود كه مخصوص كودكان 7-4 سال بود كه در سال 1335 طبق آئین نامه ای سن كودكان 6-3 سال قید شد و تا سال 1322 كودكستان در ایران وجود داشته است و تا سال 1371 تعداد آنها به 4114 باب رسید و در كشور بنین نیز دوره دو ساله پیش از دبستان كه كودك از سن 3 سالگی شروع می كند و تا سن 5 سالگی ادامه می یابد در این دوره مطابق علاقه و استعدادش تحصیل می كند.

آموزش و پرورش در مرحله پیش از دبستان از دیر باز در كشور ، بعنوان یك مرحله آموزش مطرح بوده است . یعنی از همان زمان كه برنامه ریزی در امر تعلیم و تربیت كودكان در دوره دبستان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته مساله تعلیم و تربیت كودكان در سالهای اولیه پیش از دبستان كه باید آن را سالهای سازندگی و تشكیل دهنده بسیاری از صفات و خصوصیات كودك نامید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است با توجه به اینكه انسان اولین ارتباط اجتماعی خود را با محیط اطرافش از دوران طفولیت آغاز می كند و اولین درسهای زندگی فردی و اجتماعی را در این سن می آموزد . لذا این سن ضرورت توجه بیشتر را می طلبد و هویدا است ذهن كودك همانند زمین مساعدی است كه تاكنون كشتی در آن صورت نگرفته و بذری افشانده نشده است . بنابراین در چنین زمین مساعدی هر بذری كه افكنده شود پاسخ می دهد و زمینه رشد  آن با توجه به توانایی هایش فراهم می شود و حاصل این بذر تا پایان عمر در مزرعه ذهن كودك باقی می ماند و فرد از آن تاثیر می پذیرد و بر اساس آن عمل می كند و تغییر بنیادی آن بسیار مشكل و در مواردی غیر ممكن است . 

دانلود پروپوزال آموزش در دوران كودكی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروپوزال آموزش در دوران كودكی ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:34 | نویسنده : حسین | بازدید : 11
آموزش بزرگسالان 125 اسلاید

آموزش بزرگسالان 125 اسلاید

دانلود آموزش بزرگسالان 125 اسلاید

آموزش بزرگسالان 125 اسلاید
آموزش بزرگسالان
پهور پونت آموزش بزرگسالان 125 اسلاید
پاور پونت آموزش بزرگسالان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1441 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پاورپونت آموزش بزرگسالان 125 اسلاید

فصل 1 : طرح موضوع،تعریف و تحدید مفاهیم

فصل 2 : تاریخچه آموزش بزرگسالان در جهان و ایران

فصل 3 : ویژگی های آموزش بزرگسالان

فصل 4 : روان شناسی بزرگسالان

فصل 5 : روان شناسی یادگیری و آموزش بزرگسالان

فصل 6 : روش های آموزش بزرگسالان

فصل 7 : برنامه ریزی آموزش بزرگسالان

فصل8 : فلسفه آموزش بزرگسالان

اهداف درس

آشنایى با مفاهیم كلیدى آموزش بزرگسالان ،تفاوت ها، تشابه ها و كاربردهاى هر یك Úآشنایى با سرگذشت  و ویژگى هاى آموزش بزرگسالان Úشناخت ویژگی هاى روان شناختی و روان شناسی یادگیرى بزرگسالان Úمطالعه روش هاى آموزش بزرگسالان، روش هاى       برنامه ریزى و برخى دیدگاههاى فلسفى مربوط به بزرگسالان

دانلود آموزش بزرگسالان 125 اسلاید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش بزرگسالان 125 اسلاید ,

آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز 32 و 64 بیت

آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز 32 و 64 بیت

دانلود آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز 32 و 64 بیت

آموزش نصب تیم اسپیک
نصب موزیک بات و تایم بات
آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک لینوکس و ویندوز
دسته بندی فایل
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز 32 و 64 بیت

بعد از پرداخت شما فایل کم حجمی با فرمت zip دانلود میکنید که لینک دانلود در آن قرار دارد.

دانلود آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز 32 و 64 بیت






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش نصب تیم اسپیک و نصب موزیک بات و تایم بات و آخرین نسخه کرک شده تیم اسپیک برای سیستم عامل های لی,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:33 | نویسنده : حسین | بازدید : 14
سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید

سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید بازی پلی استیشن به اندروید

دانلود سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید

سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید
تبدیل بازی
تبدیل اندروید
بازی پلی استیشن به اندروید
با قیمت ارزان
دسته بندی فایل
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید

سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید

 

مژده :سورس 70 تومنی پلی استیشن آندروید استودیو به این محصول اضافه شد وبرای مشتریان قبلی هم ایمیل می شه

 

 

قیمت این فایل در سایت های دیگر : بالای 70 هزار تومان

دوستان این محصول آپلود شد

توجه کنید این محصول:

حاوی 1- کد 2-آموزش تغییر نام 3-آموزش تغییر پکیج 4-آموزشقراردان بازی ps1

یعنی کل آموزش ها حتی برای افراد مبتدی

ودر قدم آخر انتشار در بازار وگرفتن تاییدیه می باشد

توجه آخر :آموزش ما در محیط ایکلیپسه

تصاویر:

این محصول آپلود شد

در مجموع چه چیزی دریافت می کنید با 20 تومن:

1-سورس پلی استیشن آندروید استودیو 70 تومنی

2- سورس ایکلیپس پلی استیشن

بعد از پرداخت شما فایل کم حجمی با فرمت zip دانلود میکنید که لینک دانلود در آن قرار دارد.

 

دانلود سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
سورس تبدیل بازی های پلی استیشن 1 به اندروید ,

تاريخ : 20 ارديبهشت 1396 | 13:33 | نویسنده : حسین | بازدید : 18
جزوه آموزش هنر دوره راهنمایی

آموزش هنر دوره راهنمایی 13 ص

دانلود جزوه آموزش هنر دوره راهنمایی

آموزش هنر دوره راهنمایی 13 ص
آموزش هنر دوره راهنمایی
آموزش هنر
دسته بندی جزوه های درسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

آموزش هنر دوره راهنمایی 13 ص

مقدمه

آموزش عمومی هنر در نظام آموزش و پرورش ایران از غفلت و بی توجهی تاریخی رنج می برد این در حالی است که در طی حدود دو دهه گذشته ، نظام های آموزش و پرورش پیشرفته در جهان فعالیت های گسترده ای را برای بر طرف کردن این نقیصه اساسی آغاز کرده اند .

دامنه این فعالیت ها در حدی است که برخی از این دوران به عنوان دوران « احیای آموزش هنر » نام برده اند .

* مشکلات و ضعف های موجود د رآموزش هنر دوره راهنمایی

-         نا کافی بودن زمان آموزش هنر خصوصا در پایه دوم و سوم .

-         اختصاص یک تک زنگ  به آموزش هنر در این پایه ها علاوه بر مشکلاتی که برای دبیران درس هنر برای تکمیل ساعات موظف تدریس ایجاد می کند زمینه حذف آن را از صحنه آموزش در مدرسه فراهم می آورد .

-         کمبود نیروی انسانی متخصص وبه کارگیری دبیران فاقد صلاحیت های حرفه ای لازم برای آموزش هنر که از جمله تحت تاثیر ساعات ناکافی و پراکنده ای است .

که در مجموع به آموزش هنر در این دوره اختصاص یافته است تعداد دبیران شاغل هنر که دارای مدرک فوق دیپلم هستند در کشور از 2800 نفر تجاوز نمی کند ، بر اساس برخی بر آوردها سهمی از آموزش هنر در دوره راهنمایی به عهده دبیران سایر دروس است .

-         پوشش ناکافی به رشته های مختلف هنری در برنامه های درسی موجود . توجه به طیف محدودی از هنر های تجسمی و غفلت کامل برنامه درسی از قلمرو های دیگر هنر و از جمله هنرهای نمایشی ، عدم توجه به رشته ها و زمینه های هنری که در مناطق مختلف کشور ریشه دارد . نیز بعد دیگری از همین کاستی برنامه درسی است .

-         نبود عملکرد تلفیقی در برنامه درسی به گونه ای که بتوان از ظرفیت سایر موارد درسی در برنامه نیز ، برای تحقق اهداف برنامه درسی هنر سود جست .

* راهکارها

1- ارائه آموزش های ضمن خدمت به کلیه معلمان به تناسب تغییراتی که در برنامه درسی هنر ایجاد می شود .

2- تربیت یا جذب متخصص آموزش هنر در هر منطقه آموزشی جهت پشتیبانی و نظارت بر کیفیت آموزش هنر در مدارس تحت پوشش

3- تربیت معلمان متخصص هنر برای کلیه دوره های تحصیلی

4- افزایش ساعات آموزش هنر : افزایش ساعات آموزش هنر در پایه های مختلف توصیه می شود . مخصوصا  در پایه های دوم وسوم به حداقل دو ساعت در هفته ضرورت دارد .

5- استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( IT ) در توسعه و بهبود کیفیت آموزش هنر

استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نیز قابلیت های دانش آموزان را به شکل قابل توجهی بهبود خواهد بخشید . ترتیب دادن گفتگو با هنر مندان که حضور فیزیکی آنان در محل امکان پذیر نیست بر افزایش تجربیات یادگیری دانش آموزان به شکل بی سابقه ای خواهد افزود .

6- زیباسازی فضای فیزیکی مدارس یا ایجاد محیط متناسب با حس زیبا شناسی

زیبا سازی فضای فیزیکی مدارس باید در اولویت های نظام آموزشی باشد . فضای فیزیکی زیبا ،علاوه بر اینکه شوق و نشاط خاصی را برای معلمان و دانش آموزان ایجاد می کند و می تواند بر کارآیی آنان بیافزاید از آن جهت اهمیت خاصی پیدا می کند که با حس و ظرفیت زیبا شناسی دانش آموزان ارتباط برقرار می کند .

7 – راه انداز ی مدارس نمونه هنر

8- راه اندازی سایت اینترنتی آموزش هنر

9- فعال ساختن نشریات علمی و آموزش هنری

روش تدریس هنر ( بخش طراحی در دوره اول راهنمایی )

-         در پایه اول تعریفی از هنر و ارزش و اهمیت درس هنر و از هنر و فرهنگ ایران و قدمت آن یادآوری شود .

-         سپس آشنایی مختصری با ابزارهای طراحی مانند مداد و انواع آن B ،H ، HB و خصوصیات آن ،مداد کنته و تاثیر آن و مداد رنگی و خصوصیات آن و از هر کدام نمونه ای از کار با ابزار آن با تصاویر نشان داده شود . 

دانلود جزوه آموزش هنر دوره راهنمایی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
جزوه آموزش هنر دوره راهنمایی ,